۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

پاهاي خوش تراش


اين عكس توسط يكي از دوستان در عروسي شكار شده

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

dashmostafa man ax az paie okht khibooni ziad mitoonam begiram vasat to golestan ziad mishe shekar kard age khasti begu begiram arashlimited@yahoo.com

ناشناس گفت...

haji axo gozashti o kardi kharabam
in akhari dige koolak bud
kale harchi ax bud khabund
faghta mitunam begam mele hamisheh bisti haji
mostafa jan hava ye paha ye lokhto ham dashte bash
yani bloge paha ye lokhte

mostafa jan bebakhsh kefonte farsi neminevisam
rastesh daste yeseriya be fingilish aadat kardeh,aslesh ine ke eradati basheh ke ma be mostafa jan darim
haji az mehmuniya o jama ye khunevadegi che paha ye zana ye sen bala mesle mamana che sen paein mesle khahara o dokhtar amu o daei ha
che bajurabe nazoko che lokht harchi ke irani basheh tooope
be bache ha begu faghat tamasha chi nabashano befrestan

manam ye chand taei barat mail mikonam

chakeret megestic

foot lover گفت...

تو تمام عكسا كه تا حالا گذاشته شده اين يكي از همه بهتره در واقع ادم رو ديوانه ميكنه
از همه محرك تر اون دون دوني هاي ريز روي پا هستش كه معلومه تازه موهاي پاش رو زده و جون ميده واسه گاييدن

ناشناس گفت...

سلام.نيما هستم.خيلي خيلي عالي بود.انگشتاش جون مي ده واسه خوردن.به ما هم سر بزن.www.joorabzanoone.blogfa.com

ناشناس گفت...

وقتی لاک دستاشو و پاهای فوق العادشو میبینم نمیتونم خودمو کنترل کنم فقط میتونم بگم اگه من بودم تا صبح پاهاشو لیس میزدم و بعد ترتیبشو میدادم و میریختم رو پاهاش .

ناشناس گفت...

سلام خیلی حال کردم لطفا برام عکسهای باحال ناز مامانی بفرست مخصوصا ازعروسی وپاو.... ar_Love_9@yahoo.comممنونم

محمد میرزایی گفت...

کاش من میتونستم بکنمش

ناشناس گفت...

بهانگشته بغل شصت توجه کنیدببینید چه خوردنیه وای کاش بودش تا انگشتای پاشو تک تک میخوردم

ناشناس گفت...

سلام اگه میتونی ازپاهای مجریان وبازیگران هم عکسی بذار

ناشناس گفت...

من میخوام برده یک خانم شم و پاشو بلیسم خیلیم خوشتیپو خوشکلو خوش هیکلم09356730950

ice_berg94

ناشناس گفت...

من میخوام برده یک خانم شم و پاشو بلیسم خیلیم خوشتیپو خوشکلو خوش هیکلم
09356019902

arabis9779 گفت...

سلام . منم ارزومه یک روزی افتخار لیسیدن کف پا دختری رو پیدا کنم خواهش میکنم اگه دختر خانمی از شیراز مایله منو به ارزوم برسونه بی درنگ نوکرتون میشم و هر دستوری بدین اطاعت میکنم اینو هم بگم مثل سگ به خاک میفتم سرموزیر کفشهاتون میبرم و با خاک ته کفشتون یکی میشم انقدر له له میزنم تا دلتون رحم بیاد افتخار بدین تا ولع تمام کفشهاتونو بلیسم و بابتش پول پرداخت میکنم هرچند ارزشش بیش از اینه که با پول بشه سنجید

worshiper1360@yahoo.com

ناشناس گفت...

اگه دختري حاضر بشه پاهاشو بليسم هر كار بگه ميكنم.مشهد 09363741090

مجید گفت...

اگر دختری بخواد پاهاشو بلیسم در بست در خدمتشم09358347494 .9155248053

saeed گفت...

salam age dokhtari az mashad bekhad kafe pahasho belisam nokaresham hastam faghat kafie khabar bede poolam midam
09358347494

ناشناس گفت...

اگه دختری تو کرج هست که بخواد پاشو بلیسم برام پیغام بزارهhessamp.b@gmail.com

درباره من

با سلام به همه منودر آويزون با نام كاربري mostafax5 میشناختید حالا اینجا در خدمت هستم نظر بدید و همکاری کنید . ممنون