۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

كف پاي دختر







ارسالي آرش
از gf خودش

۱۵۰ نظر:

ناشناس گفت...

اي جوووووووووونم به اين ميگن كف پا
هرچي بليسيش سير نميشي

ناشناس گفت...

به نظر من پا با جوراب بهتره

ناشناس گفت...

09352173933 عرفان

ناشناس گفت...

09371657573 man arasham bacheha behem migan bache khoshgell

ناشناس گفت...

سلام من حامد هستم عاشق پاهای شما دختران هستم من از شما خواهش میکنم مرا به نوکری قبول کنید و بدین پاهاتون را لیس بزنم هر جه بکین قبول میکنم فقط از اطراف تبریز باشه بهتره/ حتی پول هم میدم/ 09149976933 هرجه زودتر زنک بزنین بهتره مرسی منتظر هستم

paropa گفت...

واییییییییی ای کاش من سعادت لیسیدن این پاهارو داشتم دمت گرم عکسات خیلی قشنگه من که خیلی لذت میبرم
ادرس وبلاگ من عوض شده خوشحال میشم به ما سر بزنی و ما رو لینک کنی
ممنون میشم ما رو از کمکات دریغ نکنی به زودی با عکسهای زیبا از پاهای زیبا و خوردنی دختران
نوش جان www.payechadori.blogspot.com

mostafa گفت...

كسي كه بنام ناشناس 3 تا نظر دادي و فحاشي كردي حتي جرات نداري اسمتو بنويسي بي شخصيت برو جاي ديگه عقدتو خالي كن .

از بقيه دوستان ممنون

Unknown گفت...

واقعا عالیه دخترایی که از پاهاشون واسم عکس بگیرن کارت شارژ براشون میگیرم erfan_rm@yahoo.com

ناشناس گفت...

واقعا من نمیدونم این کجاش جالبه؟؟ مثل پای غول میمونه خیلی آدم باید تو کف باشه که از این خوشش بیاد!!!

ناشناس گفت...

خیلی کیری بود

ناشناس گفت...

vaghean mercccccccccccc

arabis9779 گفت...

سلام اقا مصطفی کارت بیسته منم ارزومه یک روزی افتخار لیسیدن کف پا دختری رو پیدا کنم خواهش میکنم اگه دختر خانمی از شیراز مایله منو به ارزوم برسونه بی درنگ نوکرش میشم و هر دستوری بده اطاعت میکنم اینو هم بگم مثل سگ به خاک میفتم له له میزنم زیر کفشهاش میخزم و با خاک ته کفشش یکی میشم تا با ولع تمام کفشهاشو بلیسم و بابتش پول پرداخت میکنم هرچند ارزشش بیش از اینه که با پول بشه سنجید

arabis9779 گفت...

09177097783

nima گفت...

سلام.چرا آپ نميكني؟مدتيه كم پيدايي

TiGeRKhan گفت...

سه تا عکس بود که زاویه سه تاش یکی بود از چند زاویه و چند نوع نگاه عکس بیگرین بهتره ! که اطراف پا کلا معلوم باشه ..
ممنون

ناشناس گفت...

سلام مصطفی جون
ممنون از عکس ها ولی وبلاگ joorabnazok رو نمیشه توش رفت.یه کاری بکن

farhad گفت...

salam ali booood ap kon please

ناشناس گفت...

mostafa jan har vaght up kardi bego jaryane in blogger chie man ke nafahmidam mer30 az kare ghashanget bye

ناشناس گفت...

سلام من دیوانه پاهای زیبای زنم
خصوصاباانگشتای نازلاک زده و کف پای صورتی
گیلان کسی هست تماس بگیره لطفا
09111455695

ناشناس گفت...

09370090917
اگه حال داری که منم میدونم اهل حالی پس معطل نکن من همه رقم پایه ام

Unknown گفت...

man babak hastam az shiraz,asheghe booye paye khanomha ba joorab nazokam..agar khanomi az shiraz hast ke doost dare man bardeye pahash basham.joorab nazokesho rooye pahash boo konam va ba zaboon tamiz konam,araghe kafe joorab nazokesho lis bezanam ba man tamas begireh plz.....09363729076

Unknown گفت...

khanomi az shiraz agar hast ke mikhad araghe joorab nazokesho ba zaboonam tamiz konam baham tamas begireh.

Unknown گفت...

inam shomareye man..09363729076..khanomhaee ke joorab nazok mipooshan az shiraz va mikhan man pahashono boo konam va joorab nazokeshono lis bezanam tamas begiran plzzzz.09363729076

ناشناس گفت...

salam
karat alieee tooope toope man hamishe miomadam vali jadidan engar filter shode va nemitonam bebinam karato

ناشناس گفت...

آقا سلام والا ما که فقط یه پا می بینیم اندازه پاهای بسکتبالیستها خیلیم کثیفه
حالمون بیشتر بهم خورد تا حال کنیم
حالا باید بو کنیم ببینیم چه بویی میده بیشتر مورد توجه واقع بشه
جاتون خالی ما یه دوست دختر داشتیم این خیلی پاهای قشنگی داشت اصلا هم پاهاش بو نمی گرفت از صبح ساعت 7 می رفت دانشگاه تا ساعت 8 شب ولی یه ذره پاش بو نمی داد

ناشناس گفت...

پاهاش زیبا نبود...
اما پای دختر بود دیگه :) پس هرچی باشه از من با ارزش تره
فقط آپ کن دیگه...خیلی وقته نکردی

ناشناس گفت...

دختر خانومهایی که دوست دارن کف پاشونو لیس بزنم با من تماس بگیرن بهتره اهل مشهد باشن 09155248053

مجید گفت...

عجب عکسایی جون میداد واسه لیسیدن خانومای خوشگل اگه دوست دارین پاهاتونو لیس بزنم با من تماس بگیرین در بست در خدمتتونم 09155248053

ناشناس گفت...

سلام من عاشق لیسیدن کف پاهای دخترای خوشگل و پسرهای خوشگل زیر 13 سال هستم بابتش هم پول میدم خواهش میکنم با من تماس بگیرید 09352548037

ناشناس گفت...

من يك سگ كثيف هستم غذاي من گه دختران وزنان هستش ونوشيدني من شاش زنان ودختران هستش وكارمن نوكري وليس زن كف پاي زنان ودختران هستش
يكي از خرم آباد به من غذا وكاربده 09168574117 من به ازاي هر وعده غذا 5000تومان ميدم اگه بيشتر هم بخواد ميدم التماس مي كنم 09168574 shahram

ناشناس گفت...

salam sayte jalebye manam mesle shoma falak dostam vali ta hala falak nashodam ham dost daram falak besham ham falk konam dokhtaro pesaresham farghi nemikone faghat beyne 23 ta 28 sal bashe jasham hast ba chob falakaye khoshgelo kaf pahaye man faghat ye agha ya khanom mohtarem zahmate falak kardane kafe pahamo bekeshe badam kafe pahasho masaje midam falakesham mikonam faghat az tahran bashe.......

ناشناس گفت...

کجاش قشنگه این کف پا بر عکس خیلی زشته .پا باید انگشتای کشیده لاک زده سفیدو گرم باشه تا بشه لیسیدش. خوشکلاشو بزارید جون بچتون

ناشناس گفت...

کجاش قشنگه این کف پا بر عکس خیلی زشته .پا باید انگشتای کشیده لاک زده سفیدو گرم باشه تا بشه لیسیدش. خوشکلاشو بزارید جون بچتون

ناشناس گفت...

ما که مثل همیم دست خودمون نیست پای دخترا حشریمون میکنه وحشتناک در حد لالیگا...

ناشناس گفت...

سلام آرزوم اینه پا لیس بزنم اگه خانومی مایله به من کمک کنه تا به آرزوم برسم زنگم بزنه .هر کاری که بگه با پاهاش میکنم.09378672376 m_smart06

فرزاد گفت...

منم خیلی دوست دارم کف پای یه دختر که عرق کرده رو اونقدر لیس بزنم تا تمیز بشه شاششم میخورم اگه دست بزنم داشته باشه و خشن باشه خیلی عالیه اگه یه دختر یا خانم شیرازی باشه بابت ابنکار پول هم میدم 09364994779

reza گفت...

اینایی که گذاشتی پای دختره یا پسر.من همچین پای زشتی تا به حال ندیده بودم.
قابل توجه خانومای خوشگل اگه خواستید یه پسر خوشتیپ پاهاتوو بلیسه با من تماس بگیرین 09360147547

ناشناس گفت...

خاک تو سر همتون بد بختا حتی از سگم کمترین . حتی یه سگ با زن حال میکنه ولی شما احمقا آبروی هرچی مرده بردین مریضای بدبخت تا حالا فکر کردین بعد از اینکه اون کارو کردین واسه یه دختر بعدش چی اون دختر و خودتون چه حسی به خودتون دارین حقتونه به جای سکس ارامش بخش لگد مال و بد بخت باشید. مصطفی جان خیلی کس خلی. از طرف امید!

ناشناس گفت...

salam man aksaie ziadi az kaf paie dokhtara daram age betoonam upload mikonam baratoon, age mishe upload kard too in blog rahesho behem begid plz

باربد گفت...

سلام من باربد هستم از تهران
اگه دختری دوست داره کف پاهاشو لیس بزنم وبعد فلکش کنم امیل بزنه raassoo@yahoo.com
مرسی

ناشناس گفت...

سلام منم عاشق هم جنس بازی هستم
اگه کسی از تبریز هست که پایه باشه به وبلاگم بیاد و خبرم کنه

www.zeyton.blogfa.com

ناشناس گفت...

بابا این پا شبیه دایناسوره!!
عکس های بهتری بزارین بابا
عکسی که پا خشگل و جم و جور باشه
سفید هم باشه

rz گفت...

قابل توجه دختر خانومای خشگل که پاهای سفید و نازی دارن من با تمام وجود پاهاشون رو میلیسم و می خورم و عاشق رابطه ی فتیشی هستم.ترجیحاً از تبریز یا بندرعباس باشن .
please call me :
09360147547

amir گفت...

سلام . من امیر هستم از تهران حاضرم به خانمها پول بدم ، به شرطی که اجازه بدن کف پاهاشونو بلیسم . اینم شماره تلفنم . 09359564631 هر خانمی دوست داره کف پاهاشو بلیسم و پول هم بدم به من زنگ بزنه . منتظرم .

ناشناس گفت...

من از تهران هستم عاشق لیسیدن کف پا یدختر هستم هر چقدر پول هم بخواد میدم 09126002303

ناشناس گفت...

من اصلا نمیفهمم شما پسرا چتون شده! چراباید این کارو واسه دخترا بکنین ناسلامتی شما مردین!براتون متاسفم!

ناشناس گفت...

منم حاضرم پاهای خوشگلبه زناودخترای ایرانی راببوسمو بلیسم...من نوکتون میشم...خاک کف پاتون میشم...هرکاری دستوربدین میکنم....فقط ازاصفهان...بهم میل بزنید...ممنون
amarmin43@yahoo.com

ناشناس گفت...

كف پا خوووب عاليه فقط قشنگ و كشيده مخصوصاً مدل اصفهانيش.
Amir_sarch. id yahoo

ناشناس گفت...

سلام من محمد 18ساله هستم عاشق پای شما دخترهای جوان هستم مخصوصا با جوراب نازک اگه مایل هستید به من تماس بگیرید راستی من از گیلان شهرستان لنگرود هستم اگه ازاین مکان باشه عالیه وشماره ی من 09118494791 راستی خجالت نکشین من خودمونی هستم

علی گفت...

سلام خیلی خوب بود.دختری که می خواد پاشو بلیسم زنگ بزنه 09359510425

Unknown گفت...

salam man pesari hastam30 sale az shiraz.kheili dost daram ba dokhtari ashena sham k mail bashe 1 pesar be pash biofte va ba valee tamam pahasho blise.faghat to in donia majazi mitonm az hes khasi k daram sohbat konam lotfan age dokhtr khanomi hast k mail bashe ba man tamas begire nokare.dokhtarha@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام من اهل شيراز و عاشق پاي دخترا هستم اگر دختري مايل بود پاشو ليس بزنم به 09362777279 تماس بگيره

ناشناس گفت...

سلام من حاضرم برای لیسیدن پای دخترا هر کاری بکنم از دخترای تهرانی هرکی خواست یه زنگ بزنه09193156680

ناشناس گفت...

من مانی هستم از شیراز اسلیو هستم اگه میسترسی از شیراز هست به این شماره زنگ بزنه لطفا09370822022

ناشناس گفت...

joon manam asheghe kafe pam.har kas az khanuma kafe pasho poshte web neshunam bede sharj behesh mida
m.
omidj_a1200

ناشناس گفت...

خاک تو سرتون کنن ابروی هرچی مرده بردین دخترا لیاقت بوسیدن پای مردا رو ندارن شما پاشونو میلیسین

ناشناس گفت...

به نظر من پا پای یک پسر است کاملا مشخص است لطفا پای دیگر وزیباتر با جوراب را بگذارید

Persianfeet گفت...

من هم تو کار پای دختر هستم. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.

Persianfeet گفت...

عزیزم من لینکت رو اضافه کردم به وبلاگم
خوشحال میشم تو هم لینک بدی به من.
ممنونم

ناشناس گفت...

من عاشق کف پای دختر بین سن17تا30 سال هستم.خیلی دوست دارم کلفتی دختر ها رو بکنم.حاضرم زیر پای دخترا له بشم.

ناشناس گفت...

ahayyyyyyyyy khosgela
age dost darin e sexy ali dashte bashin ba man tamas begirin 09385824363

ناشناس گفت...

ahayyyyyyyyy khosgela
age dost darin e sexy ali dashte bashin ba man tamas begirin 09385824363

ناشناس گفت...

واقعا خجالت نمی کشید . من اصلا موندم شما چطور روتون میشه این حرفا رو بزنید . شرم اور دست بردارید از این فکرای مزخرفتون .

ارش گفت...

خاک بر سر مریضتون بکنن ابروی هرچی مرده بردین خاک بر سرتون کنن

ناشناس گفت...

پاهاتونو میخورم 9360122217

ناشناس گفت...

من سانازهستم.پسرها خیلی ضعیف هستند من تا حالا پسرهای زیادی رو لت وپار کردم.زدن تو بیضه های یک پسر خیلی حال میده چون تسلیمه ونمیتونه کاری کنه.هرپسری که میخواد بیضه هاشو بزنم یه پیام به من بده.هر دختری هم که میخواد اطلاعات در این زمینه کسب کنه یه پیام به من بده تا راهنماییش کنم.
sanazdokhtarnaz@yahoo.come

ناشناس گفت...

من میستری مونا هستم 22 ساله از تهرانمیسترس تلفنی هستم و برده میخانم شمارمو میزارم در ضمن کسی که میخاد برده من باشه باید شارژ هم به.من خیلی خشنم و برده تربیت میکنم.
برده های آشغال زنگ بزنن از دخترا شارژ نمیگیرم 09367926783
mona.miss93@yahoo.com

Masih گفت...

ساناز نمیدونی فرو کردن شیشه نوشابه تو کس و کون دخترا چقدر حال میده اگه خواستی امتحان کنی بهم اطلاع بده
masih.namjoo@yahoo.com
در ضمن من هم از پاهای خوشگل و خوش ترکیب و ناز دخترا خیلی خوشم میاد عاشقشونم
دخترایی که پاهای ناز و خوشگل دارن عکسشو واسم ایمیل کنن،ممنون از همه ی دخترای با معرفت
masih.namjoo@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام من هم عاشق کف پا ی همه هستم من با جوراب مخالفم چیه واقعا

ناشناس گفت...

سلام
منو دیروز فلک کردن خیلی درد داشت کف پام داشت می سوخت به خاطر چی ؟ اونم اینکه من کف پای دوستم رو که اسمش یا شار بود رو لیسیدم بعد همونی که فلکم کرد منو پابرهنه تو خیابان فرستاد و و کلی عذابم داد پیشنهاد می کنم شما نکنید

ناشناس گفت...

سايت باحاليه.......

ناشناس گفت...

سلام من همیشه تو عمرم پابرهنه بودم و الان هم پابرهنه هستم و مادرم و پدرم من را فلک می کنند و من تو هر مجلسی که باشه از بچه گی تا الان بی جوراب بودم حتی در مدرسه که موجب شد تا من هر وقت تو مدرسه کار بد می کنم مورد فلک و پابرهنه راه رفتن می شم و حتی من را با کش فلک می کنند و می گویند تو با نپوشیدن جوراب داری آبروتو می بری

kami_sol74@yahoo.com گفت...

من کامران عاشق لیسیدن کس وپای خانومها ودختر ها هستم
خانومها من خوب حلی بهتون میدم
امتحان کنید
kami_sol74@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام من عاشق خوردن سرتاپای زنم بزنگ 09385505295

ناشناس گفت...

تشکر میکنم از تمام دختر ها بخاطر پاهای قشنگ شون و می خوام بیشتر عکس بفرستید.

ناشناس گفت...

عکس های رو صفحه اصلی پای پسر است نه دختر لطفا عوضشون کنید

ناشناس گفت...

خدایی از این حرفاتون حالم بهم خورد از پسر بودن خودم خجالت میکشم

ناشناس گفت...

من عاشق لیسیدن کف پاهای دخترا هستم اگر دختری از ماهشهر هست تماس بگیره پول هم می دم 09397545255

پارسا گفت...

پارسا


شما دیگه کی هستید!!!!اگه راست می گید پاهای پدر و مادرتان را بلیسید .بی شعور ها

ناشناس گفت...

خیلی دوست دارم پای یک دختر را بلیسم. اون به من بگه:پا ها مو بلیس دیگه.تازه یک بار هم پا های دختر دایی ام را لیسیدم.

pouya گفت...

منم مثل شماگرفتار این مشکل جنسی بودم این مشکل یه نوع بیماری روانی محسوب میشه که به اون فیتیشیسم گفته میشه چند ماه پیش رفتم دکتر روانپزشک و برام چندتا قرس نوشت و مصرف کرد الانم دیگه این مشکل رو ندارم امیدوارام هر کسی که ان مشکل رو دا ره زود خوبشه البته بدون دکتر نمیشه

ناشناس گفت...

سلام بچه ها من به وبلاک پیدا کردم شما هم یییند عالی بود http://joorabenazok1.blogfa.com/

ناشناس گفت...

دوساله از شوهرم جدا شدم و تنها زندگی میکنم اسمم فریباست 27 سالمه تهران زندگی میکنم و همیشه مکان دارم با وسایل. برده های واقعی و حرفه ای زنگ بزنن البته پول میگیرم خیلی خشنم و عاشق ریدن تو دهن اسلیو. 09375630997

ناشناس گفت...

نوشین هستم برده های مطیع و گوهخور زنگ بزنن هم تلفنی هم حضوری 09303954652

ناشناس گفت...

دوساله از شوهرم جدا شدم و تنها زندگی میکنم اسمم فریباست 27 سالمه تهران زندگی میکنم و همیشه مکان دارم با وسایل. برده های واقعی و حرفه ای زنگ بزنن البته پول میگیرم خیلی خشنم و عاشق ریدن تو دهن اسلیو. 09375630997

ناشناس گفت...

سلام .پشت همه ی این حرفها شیطان لعنتی خوابیده.هیچ موقع برای توبه دیر نیست .خدا همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه.یه خورده فکر کنید.

arabis9779 گفت...

salam barde nistam ama ashegh lis zadan pahaye zarif va naz khanomha hastam omidvaram dokhtar khanomi az shiraz peida she k tamayol dashte bashe pesari pahasho ba valee belise09381333566

پاسخ

ناشناس گفت...

شما دیوانه اید...!!!!!!!!

ناشناس گفت...

اگه دختر خانمی از شیراز هست که دوس داره پاهاشو بلیسم اول اس بده بعد تماس 09177112127

ناشناس گفت...

سانازی عاشقتم یعنی :دی

منم عاشق تحقیر کردن پسراام
باید بگیری زیر پات لهشون کنی :))
خصوصا زبون درازاشونو
پسرای گوه خور این آیدیمه اگه میسترس میخواین ادد کنین تا بیام کونتونو پاره کنم !

Unknown گفت...

من پسری 22 ساله هستم و دنبال 1 میسترس میگردم 09369418999

ناشناس گفت...

من مهتابم 19 سالمه خیلی خوشگل و خوش هیکلم ! دوست دارم کف پام رو بخورن
خیلی برام لذت بخشه هیچ چیزی به اندازه این برایم تحریک کننده نیست که یه پسر انگشتا و کف پام رو با ولع بخوره و میک بزنه
این ایدیمه :
عکس از کف پام میدم شارژ میگیرم!
در ضمن عاشق تحقیر پسراام خییییلییی بهم حال میده دوست دارم جلوم زانو بزنه دست کنم لای موهاشو موهاشو بکشم و انگشتامو کنم تو دهنش :D
و کلا اذیتش کنم

ناشناس گفت...

ایدیم

mhd_i11@yahoo.com

ناشناس گفت...

وای من هم پای پسر میلیسم هم دختر تماس بگیرید. 09190416955

ناشناس گفت...

فقط توله سگای حضوری و مایه دار از تهران زنگ بزنن کسایی که واقعا گوه میخوان و هزینشو میدن 09307580633

ناشناس گفت...

نسیم 19 تهران برده واسه پاهام میخوام هم تلی هم حضوری 09307546586

ناشناس گفت...

من ایمانم بدجور عاشق پاهات شدم من ۱۵ سالمه این هم شمارم ۰۹۳۶۷۰۸۵۸۴۱

ناشناس گفت...

من هستم ۱۵ سالمه این هم شماره ۰۹۳۶۷۰۸۵۸۴۱

ناشناس گفت...

امیر هستم 25تهران
خانومهای تهران که برده میخان سگ میخان فوت فتیش میخان زنگ بزنن فقط حظوری تل نیستم حظوری
09379763876

ناشناس گفت...

سلام اگه کسی از سلماس هست بهم پیام بزنه عاشق لیسیدن کف پای دخترا وپسرهای خوشگل هستم خودمم خوشگلم اینم آیدیم mersedesita@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام.من شدیدا و عاشقانه میخوام با یک دختر خوانوم دوست بشم که پاهاش خیلی بزرگ باشه حداقل سایز کفشش42یا 43 یا44 باشه.خواهشا اگر یکی بود پ م بده09010324064

ناشناس گفت...

سلام.من شدیدا و عاشقانه میخوام با یک دختر خوانوم دوست بشم که پاهاش خیلی بزرگ باشه حداقل سایز کفشش42یا 43 یا44 باشه.خواهشا اگر یکی بود پ م بده09010324064

ناشناس گفت...

سلام.من شدیدا و عاشقانه میخوام با یک دختر خوانوم دوست بشم که پاهاش خیلی بزرگ باشه حداقل سایز کفشش42یا 43 یا44 باشه.خواهشا اگر یکی بود پ م بده09010324064

ناشناس گفت...

کیرم تو پاهای زشتشش
کجای این خوردنیه
حد ااقل یه پای زیبا بود یه چیزی

ناشناس گفت...

سلام.این حس خیلی بده

ناشناس گفت...

من دوست دارم دهنم کفش پای دختر باشه یعنی پاشو مچ توده فرو میبرم

ناشناس گفت...

سلام.........علاقه دارم دوستی ازمیان خانم های سن دار داشته باشم من27سالمه09336936861

ناشناس گفت...

ارباب بیتا هستم از تهران برده فول و مطیع میخوام کسایی که میگن بیتا میس نیست گداهایی هستن که قبولشون نکردم بازم تکرار میکنم گداها زنگ نزنن من هم پول هم شارز میگیرم 09309169755

ناشناس گفت...

ارباب بیتا هستم از تهران برده فول و مطیع میخوام کسایی که میگن بیتا میس نیست گداهایی هستن که قبولشون نکردم بازم تکرار میکنم گداها زنگ نزنن من هم پول هم شارز میگیرم 09309169755

ناشناس گفت...

سلام شیوا هستم 21 ساله از تهران شارژ 2ایرانسل میگیرم سکس تل میکنم09399519947

ناشناس گفت...

من ارباب بيتا هستم سه سال سابقه برده داري مكان و وسايل دارم برده تلي هم قبول ميكنم فقط هزينه من بالاست اسليو فول ميخوام كه محدوديت نداشته باشه هركي دوست داره توالت و سگ من بشه زنگ بزنه تا شرايطم رو بگم 09309169755

ناشناس گفت...

میسترس سمانه هستم دنبال یه اسلیو فول میگردم هردستوری که دادم مو به مو اجرا کنه البته اول باید بردگیشو ثابت کنه از الان بگم هم پول میگیرم هم شارز خواهشا گداها زنگ نزنن 09308374214

ناشناس گفت...

اِبی ارباب.سلام.دخترا و خانم های برده برای دوستی و سکس تلی بخصوص نصف شب.28 سالمه.فقط ماده سگ های برده09216843834

ناشناس گفت...

salam dokhtaraye sexi pm bezaran makano mashinam radife si salame polam midam faghat az tehran hamed_falak@yahoo.com

ناشناس گفت...

امید ارباب.سلام...علاقه دارم به خانم های سن دارِ بالای40سال برای دوستی وصحبت بخصوص نصف شب. فقط خانم ها. من28سالمه09382687790

ناشناس گفت...

من برده پسرهای زیر ۱۶ سال همدان میشم به لاینم پیام بدین star.bf16

ناشناس گفت...

میسترس بیتا هستم 25 ساله با 3 سال سابقه برده داری از تهران مکان هم دارم بسیار خشنم فقط برده های واقعی و مطیع زنگ بزنن نه گداگشنه ها 09309169755

سکس تل حرفه ای گفت...

حرفه ای ترین و خفن ترین و متنوع ترین سکس تل...مخصوص خانم ها و دختر های فوق حشری...فقط خانما بزنگن. 09037902058 آرش. (هر کی هم روش نمیشه خجالت میکشه اس خالی بهم بده خودم میزنگم بهش)09037902058

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
فرهاد برده رام شده گفت...

ناشناس گفت...

فرهادم از تهران 34 ساله با وضع مالی خوب ماشین خارجی و خونه مستقل تهرانپارس . حاضرم برده خانمها بشم هزینه زیاد هم میکنم لطفا اگه میسترس واقعی هست اس بده باهاش تماس بگیرم
09332985990

ناشناس گفت...

برده برای میسترس هستم...تجربه داشتم و کاملا حرفه ای هستم...بیبی فیس...فقط و فقط بردگی...میسترس لطفا اس بدن ممنون...پسر اصلا زنگ نزنه اصلا 09388287190
اسلیو واقعی

ناشناس گفت...

برده برای میسترس هستم...تجربه داشتم و کاملا حرفه ای هستم...بیبی فیس...فقط و فقط بردگی...میسترس لطفا اس بدن ممنون...پسر اصلا زنگ نزنه اصلا 09388287190
اسلیو واقعی

محسن گفت...

سلام من عاشق خوردن پای زنها هستم خواهرش اگه زنی ازاصفهان هست که بخواد پاهاشا بلیسم بزنگه
09213478670

محسن گفت...

سلام من عاشق خوردن پای زنها هستم خواهرش اگه زنی ازاصفهان هست که بخواد پاهاشا بلیسم بزنگه
09213478670

ناشناس گفت...

سکس تل تر و تازه مخصوص سال نو... فقط دخترای حشریش بزنگن همونایی که همیشه لای پاهاشون خیسه.آرش 09035301805

ناشناس گفت...

خخخخخ

ناشناس گفت...

سلام منم عاشق لیسیدن کف پا هستم پولم میدم خاهشا تماس بگیرید د.ح هستم 09015866508

Unknown گفت...

سلام من ایمان هستم ۳۲ ساله از ابادان اگر دختر خانمی هست از ابادان بخواد من برده پا لیس و کفش لیس و تف خورش میشم لطفا از ابادان ۰۹۳۶۵۰۹۶۳۶۱

Unknown گفت...

لطفا سریع تماس بگیرید خانم یا دختر خانم پا خوشکل لاک زده و سفید کاملا مجانی سگش میشم و کف پاشو میلیسم

Unknown گفت...

۰۹۳۶۵۰۹۶۳۶۱ بزنگید

ناشناس گفت...

سلام من یه دوست دختر داشتم که مدت پنج سال با هم رابطه داشتیم که تقریبا هفته ای چهار بار سکس داشتیم و منم خیلی پاهاشو دوست داشتم همیشه پاهاشو میخوردم ولی دو سال اخر رابطمون دیگه زیاد حال نمیکردم که پاهاشو بخورم یه جورایی زده شدم الان یه ساله با هم کات کردیم و انقدر دلم هوس خوردن پاهاشو کردهکه باورتون نمیشه پس یه نصیحت به کسایی که رل زدن و دارن پا میخورن هیچ وقت به طرفت نگو دیگه نمیخوای باهاش باشی چون مثل من کونت میسوزه از اینکه همیشه در دسترست بوده و خودت کیر زدی به بخت خودت هومن هستم از....

Unknown گفت...

ملت دیوونه شدن🤣

Unknown گفت...

😂😂شبیه پای غول بره ره س

Unknown گفت...

😂یککی هم بیاد کیر منو بخوره تو روحتون پاچیدم ازخنده کیرم تو مغزتون پاخورها

Unknown گفت...

😂😂شبیه پای غول بره ره س

Unknown گفت...

۰۹۳۶۵۰۹۶۳۶۱

Unknown گفت...

سلام از ابادان هستی تک بزن لطفا ۰۹۳۶۵۰۹۶۳۶۱

Unknown گفت...

من خودم سگتم ۰۹۳۶۵۰۹۶۳۶۱

Unknown گفت...

سلام منم به لیسیدن پاعلاقه دارم البته ن برای هرکسیوو ی مرضیم درخودم دارم اونم اینک خوشم میادازاینک طرفم بخوادزیرپاش چیزی روله کنه بده بخورم مثل میوه کیک اینجورچیزاراه درمانه این مرضه چیه

Unknown گفت...

از کدام شهری

Unknown گفت...

من عاشق اینم که کف پاهای دخترها و بلیسم 09226440170حتما تماس بگیرین

ناشناس گفت...

سلام کسی هست ارباب توپل خوش هیکل براش پالیسی کنم اصفهان فولادشهر 09130147002

ناشناس گفت...

وای منکه وحشتناک عاشق کف پاهای دخترای خشگل و مانکنی و کشیده ام
وقتی کف پاهای دوست دخترامو لیس میزنم چون خیلی با احساس و باحوصله باید اول کف پاهای دختر یا زن رو اماده کنی داغ شه بعد میتونی فلکشون کنی و هر چقدر فلکت بیرحمانه باشه و دختر ضجه و زاری کنه لذتش برای جفتتون بیشتره

ناشناس گفت...

کف پاهای دخترا واسه لیسیدنه و کف پاهای خانما واسه لیسیدن و فلک شدنه ..
من خودم هر شب کف پاهای خانممو اول حسابی لیس میزنم و انگشتای پاهاشو میک میزنم خیلی لذت داره

ناشناس گفت...

وای خدای من ... دیشب دوستم خونه مون بود و ازم اجازه گرفت با پاهای خانمم عشق بازی کنه ... بیشرف به قدری حرفه ای زبونشو از پهنا میذاشت پایین پاشنه ی پاهای خانمم و همچین با ولع زبونشو میکشید رو کف پاهای خانمم ...
که خانمم داشت بهش التماس میکرد فلکش کنه

ناشناس گفت...

دوستم هم نامردی نکرد و چنان با شیلنگ گاز آشپزخونه کف پاهای خانممو جلو خودم بست به فلک

ناشناس گفت...

دوستان باور کنین هیچ لذتی در دنیا بالاتر از لیسیدن کف پاهای همسرتون نیست البته فلک کردن هم کامل کننده میتونه باشه

ناشناس گفت...

دیشب باز تو شرط بندی سر فلک شدن همسرامون من باختم و جلو چشمام خانممو فلک کردن
البته قبلش حسابی کف پاهای خانممو لیس مالی کردن

درباره من

با سلام به همه منودر آويزون با نام كاربري mostafax5 میشناختید حالا اینجا در خدمت هستم نظر بدید و همکاری کنید . ممنون